Dominika Grnova: Το μοντέλο που λατρεύει τις μoτοσυκλέτες, αποκαλύπτεται στο Marie Claire

Aν υπάρχει κάτι που μ’ εξιτάρει τα τελευταία χρόνια, είναι ν’ ανακαλύπτω fun sports που μου φτιάχνουν τη διάθεση και που μου προσφέρουν αυτή την διαφορετική ενέργεια που χρειάζομαι, για ένα διάλειμμα από τα συνηθισμένα. Κι αυτό το κατάφερε από την πρώτη στιγμή γνωριμίας μας, το flat track, ένα sport με μοτοσυκλέτα σε χωμάτινες οβάλ … Continue reading “Dominika Grnova: Το μοντέλο που λατρεύει τις μoτοσυκλέτες, αποκαλύπτεται στο Marie Claire”

Από: latoday22 September, 2019, 18:21

Aν υπάρχει κάτι που μ’ εξιτάρει τα τελευταία χρόνια, είναι ν’ ανακαλύπτω fun sports που μου φτιάχνουν τη διάθεση και που μου προσφέρουν αυτή την διαφορετική ενέργεια που χρειάζομαι, για ένα διάλειμμα από τα συνηθισμένα. Κι αυτό το κατάφερε από την πρώτη στιγμή γνωριμίας μας, το flat track, ένα sport με μοτοσυκλέτα σε χωμάτινες οβάλ διαδρομές. Υπεύθυνη γι’ αυτό είναι η ομάδα των Zulap που οργανώνει ένα από τα καλύτερα gatherings φίλων που ξέρουν να περνάνε καλά παίζοντας με τις μηχανές στο χώμα, το Dirtfest. Μόλις το περασμένο Σαββατοκύριακο ολοκληρώθηκε το δεύτερο κι εκεί γνωρίστηκα με την Dominika Grnova, aka Dominika Riders.

 

Σίγουρα δεν περνά απαρατήρητη και σίγουρα ξεχωρίζει εύκολα κανείς το πάθος της, που δεν είναι άλλο από τις μοτοσυκλέτες. Γεννημένη στη Σλοβακία και μεγαλωμένη στην Ελλάδα, ζει τα τελευταία χρόνια μεταξύ Αθήνας και Λονδίνου, εξαιτίας του επαγγελματός της, το modeling. Ήταν τόσο ενθουσιασμένη που βρισκόταν στο Markopoulo Park στα πλαίσια του 2o Offroad Adventure Festival, όπου φιλοξενήθηκε και το Dirtfest, που αναρωτιόταν κανείς, πώς μπορεί να δίνει μια μοτοσυκλέτα τόση χαρά σε μια γυναίκα. Αυτό που τη διακρίνει, είναι η θέλησή της να μεταδώσει τις γνώσεις της και σε άλλες γυναίκες. Κάπως έτσι θέλησα να την γνωρίσω καλύτερα κι εκείνη αποκαλύπτεται στο marieclaire.gr.

  • Μπορεί να γνωρίζω ότι είσαι ένα κορίτσι από τη Σλοβακία, αλλά παρατηρώντας κανείς τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά σου θα καταλάβαινε ότι η καταγωγή σου δεν είναι από την Ελλάδα. Πώς βρέθηκες και παρέμεινες στην χώρα μας;

 

  • Oι γονείς μου ήρθαν στα 90s πρώτη φορά για διακοπές κι από τότε δεν σταμάτησαν να επισκέπτονται κάθε καλοκαίρι την όμορφη Ελλάδα, μέχρι που αποφάσισαν να εγκατασταθούν μόνιμα εδώ.

Ασχολείσαι εδώ και χρόνια με το modeling. Πώς ξεκίνησε όλο αυτό;

Κέρδισα τον διαγωνισμό Elite Model Loook 2004, σε ηλικία 15 ετών και μετά ξεκίνησα το πρώτο βήμα της καριέρας μου από το Τόκιο, όπου έμεινα συνολικά για δύο χρόνια. Στη συνέχεια έμεινα για ένα χρόνο στη Νέα Υόρκη και τα τελευταία πέντε χρόνια, ζω κι εργάζομαι στο Λονδίνο.

Ποιες είναι οι 3 πιο δυνατές στιγμές σου ως μοντέλο;

Οι καμπάνιες της Lacoste και Jimmy Choo shoe και ένα άρθρο στη Sunday Telegraph News, όπου ουσιαστικά έγραψαν πως ήμουν το top model που σε παρακινεί για online shopping, αφού ήμουν best seller face για τρία χρόνια σε όλα τα mainstream brands, όπως Asos, Topshop, Urban Outfitters, Accesorize, Superdry και πολλά ακόμη.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Μπορεί κάποια στην Ελλάδα να ζήσει μόνο από το modeling στις μέρες μας;

Για να είμαι ειλικρινής πιστεύω πως όχι. Θα δυσκολευτεί να ζήσει στην Ελλάδα, κάνοντας μόνο modeling. Δεν υπάρχουν μεγάλες εταιρίες, όπως για παράδειγμα η Asos που έχει 13 studios με δύο μοντέλα να εργάζονται για το καθένα. Δηλαδή καθημερινά απασχολούνται μόνο για εκεί, 26 μοντέλα. Εδώ η αγορά είναι αρκετά μικρή και ο αναταγωνισμός μπορώ να πω μεγάλος, αφού έχουμε δυνατά περιοδικά και fashion teams.

Με τι άλλο ασχολείσαι;

Eκτός από full time model, είμαι και καλλιτέχνης. Πραγματοποίησα την πρώτη μου έκθεση ζωγραφικής στο Old Truman Brewery του Λονδίνου, όπου βασιζόταν σε ένα mix σουρεαλιστικής τέχνης. Eπίσης τα τελευταία δύο χρόνια είμαι ambassador της Ducati, motorcycle influencer (Instagram) & vlogger με δικό μου κανάλι στο YouTube. Θα με βρεις ως @DOMINIKA_RIDES. Λατρεύω το wakeboard, το snowboard και τη μαγειρική!

Και τώρα πάμε στο πολύ ενδιαφέρον κομμάτι, αυτό της μοτοσυκλέτας. Θυμάσαι το πρώτο πραγματικό σου σκίρτημα για τις μηχανές;

Από πολύ μικρή θαύμαζα τις μηχανές και μου άρεσαν πολύ. Ας είμαστε ειλικρινείς όμως… η κοινωνία ή το οικογενειακό περιβάλλον, δύσκολα θα ενθαρρύνει τα κορίτσια να μάθουν να οδηγούν μηχανές.  Έτσι όλο αυτό μού έμοιαζε με ένα άπιαστο όνειρο, που πραγματοποιήθηκε πριν από τρία χρόνια.

Τελικά πότε οδήγησες μηχανή για πρώτη φορά και τι είδους;

Tην πρώτη φορά που οδήγησα μηχανή ήταν το καλοκαίρι του 2016, σε ένα υπόγειο πάρκινγκ και συγκεκριμένα ήταν ένα custom Honda CBF 250, που αγόρασα από το Bikeshed πριν καν να βγάλω το δίπλωμά μου. Ο φίλος μου, μου εξηγούσε πού βρίσκεται ο συμπλέκτης, το γκάζι κλπ. Και κάπως έτσι είχα την πρώτη μου επαφή, κάνοντας γύρω γύρω και μαθαίνοντας να συμπλεκτάρω και να αλλάζω ταχύτητες, πριν γραφτώ σε σχολή οδηγών για να βγάλω το δίπλωμά μου.

  • Τι είναι αυτό που σε γοητεύει περισσότερο;H ελευθερία που σου προσφέρει η μηχανή, είναι κάτι που όλοι οι bikers θα συμφωνήσουν. Έχεις άμεση επαφή με το περιβάλλον και φτάνεις παντού γρήγορα. Δεν κολλάς ποτέ στην κίνηση.

 

Παίρνεις μέρος σε αγώνες;

Ναι! Την πρώτη φορά που αγωνίστηκα ήταν στο Dirtquake,  όπου με κάλεσε κάποιο αγγλικό κανάλι, το itv4 συγκεκριμένα, για flat track ladies race. Κατάφερα να βγω δεύτερη, μόνο με μια προπόνηση στο champions flat track school. Μετά “κόλλησα” το μικρόβιο και όποτε υπάρχει ευκαιρία, μου αρέσει πολύ ν’ αγωνίζομαι και να συμμετέχω σε διαφορετικά events σε όλο τον κόσμο.

  • Το περασμένο Σαββατοκύριακο συμμετείχες στο DirtFest της Zulap. Πες μας λίγα λόγια για αυτό.
  • Ήταν η πρώτη φορά που συμμετείχα σε ένα ελληνικό φεστιβάλ και είμαι πολύ ενθουσιαμένη. Πραγματικά πέρασα υπέροχα κάνοντας flat track προπόνηση και με τα καινούργια Sunday Motors. Έζησα ένα ανάπαντεχο ladies race, όπου πήρα και την πρώτη θέση, οδηγώντας για δεύτερη φορά ένα real flat track bike 450cc.

Είχε και άλλες γυναίκες; Υπάρχουν στην Ελλάδα πολλές κοπέλες που ασχολούνται με μηχανάκια;

Και όμως ήρθανε μερικές κοπέλες που αγαπάνε τους δύο τροχούς και δοκίμασαν flat track! Ενθουσιάστηκα πάρα πολύ, γιατί το sport γίνεται όλο και πιο γνωστό στο γυναικείο κοινό! Υπάρχουν σίγουρα μηχανόβιες που είναι κρυμμένες εκεί έξω. Kαι χάρη στα social media ανακαλύπτουμε η μία την άλλη! Στο εξωτερικό, όπως στο Los Angeles, είναι πολύ πιο διαδεδομένο και υπάρχει μεγάλος γυναικείος πληθυσμός που οδηγάει μηχανές! Εύχομαι σιγά σιγά να γίνουμε όπως στο εξωτερικό όπου βλέπεις όμορφες παρουσίες να οδηγούν μηχανές, χωρίς αυτό να δείχνει εξωπραγματικό.

Ladies at flat track battles 1. Dominika Grnova – Beta DTX450 2. Δέσποινα Φίλη – Sunday S147 3. Βάσω Μπατσομήτρου – Sunday S147

Γενικά μας παροτρύνεις να ασχοληθούμε με κάτι τόσο – έξω από τα συνηθισμένα – για εμάς;

Αbsolutely yes! Σας το προτείνω 1000% διότι εκτός από τη θετική ενέργεια που παίρνεις, κάνεις και την καλύτερη γυμναστική! Όλοι με ρωτάνε στη δουλειά μου, πώς γίνεται να έχω six packs, εφόσον δεν πηγαίνω γυμναστήριο. Flat Track προπόνηση είναι η απάντηση. Ακόμη και η καθημερινή οδήγηση μηχανής στην πόλη σε γυμνάζει. Βάζοντας πόδι κάτω συνέχεια στο φανάρι, έχεις 20 επαναλήψεις από leg squats! (γέλια)

 

Μια εντυπωσιακή ξανθιά, πάνω στην μοτοσυκλέτα της. Έχεις ακούσει ποτέ  σεξιστικά σχόλια; Aν ναι, ποια ήταν η αντίδρασή σου;

Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω λάβει αρνητικά σχόλια, διότι δεν προκαλώ με την εμφάνισή μου. Αν οδηγείς μηχανή με ένα καυτό σορτς και ακάλυπτο μπούστο, σίγουρα θα λάβεις σεξιστικά σχόλια. Eγώ πάντα οδηγώ, φορώντας riding gear και συνήθως τα σχόλια που λαμβάνω είναι πολύ θετικά και ενθαρρυντικά, όπως thumbs up, nice bike, wow κλπ. Ο κόσμος ενθουσιάζεται που βλέπει μια γυναίκα ν’ αγαπάει τους δύο τροχούς.

 

  • Ποια είναι τα επόμενα σχέδιά σου;
  • Από εδώ και πέρα θα είμαι μεταξύ Λονδίνου και Αθήνας, αφού ετοιμάζω δυο μεγάλα projects στην Ελλάδα. Ελπίζω μέχρι τα Χριστούγεννα να υλοποιηθούν. Συμμετέχω σε πολλά events, όπως το Women Motor BOOTCAMP στην Ιταλία, ένα καινούργιο που ετοιμάζουμε στην Ισπανία και το Dirtquake race στο Λονδίνο! Επίσης να περιμένεις  ένα event μόνο για γυναίκες στην Ελλάδα. Δεν μπορώ να πω τώρα περισσότερα…
  • Μπορώ να σου πω 1.000 λόγους για να ξεκινήσεις να οδηγείς μηχανή αλλά θα το απλοποιήσω. Νούμερο ένα είναι η ανεξαρτησία και η ελευθερία που σου προσφέρει η μηχανή και ο δεύτερο λόγος είναι η καλύτερη γυμναστική, όπως προανέφερα. Και ένα bonus ακόμη; Η βενζίνη δεν κοστίζει τίποτα στη μηχανή οπότε, είναι και πολύ οικονομικό μέσο μεταφοράς.

Πηγή:marieclaire.gr

Από: latoday 22 September, 2019, 18:21

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

FOLLOW US ON INSTAGRAM

WordPress Image Lightbox