Τα τρία πρόσωπα που έχουν χαράξει τη στρατηγική του ΑΝΤ1

Πίσω από την κατάκτηση της κορυφής υπάρχει μια γερή ομάδα που έχει έμπνευση

Από: latoday16 January, 2020, 15:37

Διανύουμε, ήδη, το πρώτο δεκαπενθήμερο της καινούργιας χρονιάς και ένας νέος γύρος αναμέτρησης έχει ξεκινήσει στην τηλεοπτική αρένα. Οι επικεφαλής των καναλιών καλούνται να ριχτούν σε μια σκληρή μάχη, σε ένα πεδίο άκρως ανταγωνιστικό, όπου και η πιο μικρή λανθασμένη κίνηση θα δώσει πλεονέκτημα στον αντίπαλο και θα στοιχίσει σε χρήμα και χρόνο.

Το τελευταίο διάστημα, ο τηλεοπτικός χώρος διαγράφει μια εκρηκτική πορεία. Μετακινήσεις στελεχών, απομακρύνσεις προσώπων, νέες αφίξεις, επανασχεδιασμός περιεχομένου, αλλαγή προγραμματισμού, προγράμματα που κόβονται και άλλα που επανέρχονται. ΑΝΤ1, ΣΚΑΪ, ALPHA, STAR, OPEN, ONE-MEGA και δημόσια τηλεόραση είτε ρίχνουν στο τραπέζι όλα τους χαρτιά ή ανακατεύουν την τράπουλα.

 

Το κανάλι που δείχνει να διατηρεί την ισορροπία του, τουλάχιστον με τα μέχρι τώρα δεδομένα, είναι ο ΑΝΤ1 που έχει ως δίχτυ ασφαλείας τα πρόσωπα που έχει επιλέξει να κατέχουν επιτελικές θέσεις στη δομή του. Για το κανάλι του Αμαρουσίου, το 2019 έκλεισε με πρωτιά στο λεγόμενο δυναμικό κοινό, κοινό που ενδιαφέρει τη διαφημιστική αγορά και είναι πυξίδα για τη σχεδίαση των προγραμμάτων, ενώ το 2020 ξεκίνησε με εντυπωσιακές επιδόσεις σε προγράμματά του, δίνοντάς του προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού. Είναι ένα κανάλι που δεν απασχολεί με τα εσωτερικά του αλλά μόνο με το πρόγραμμά του.

 

Πίσω, όμως, από την κατάκτηση της κορυφής και δίπλα στον Θοδωρή Κυριακού υπάρχει μια γερή ομάδα που έχει έμπνευση, είναι διορατική, δημιουργική και αποτελεσματική. Φωτεινή Ραξή (Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια), Στέλλα Λίτου (Γενική Διευθύντρια) και Τζώρτζης Ποφάντης (Γενικός Διευθυντής Προγράμματος) είναι η ηγετική ομάδα του ΑΝΤ1 που δουλεύει χωρίς να παρεκκλίνει από τους στόχους της. Τα τρία αυτά στελέχη είναι επαγγελματίες με μεγάλη πορεία στον χώρο των media και με βιογραφικό που έχει να επιδείξει μεγάλες επιτυχίες.

 

 

Έχουν καταφέρει να σχεδιάσουν μια ισχυρή στρατηγική και να την υλοποιήσουν με επιτυχία, γνωρίζοντας καλά ότι η τηλεόραση είναι ένας Μαραθώνιος που κρίνεται από την αντοχή του δρομέα, την αυτοσυγκέντρωσή του και την ακριβή χαρτογράφηση κάθε χιλιομέτρου της διαδρομής του. Μια καθημερινή μάχη δηλαδή…

Πηγή: newsbeast.gr

Από: latoday 16 January, 2020, 15:37 TAGS:

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

FOLLOW US ON INSTAGRAM

WordPress Image Lightbox