Πώς να τρώω σωστά; 12 συμβουλές που θα κάνουν τα γεύματά σου πιο υγιεινά

Μείωσε θερμίδες και χάσε κιλά χωρίς καν να το καταλάβεις.

Από: lato13 August, 2019, 23:02

Ομολογουμένως, στα πλάνα των περισσότερων από εμάς, υπάρχουν και τα μεγαλεπήβολα σχέδια για μία μόνιμη διατροφή που θα είναι άκρως υγιεινή, και θα μας καταστήσει ικανές, τόσο να είμαστε πιο υγιείς, όσο και να έχουμε την απώλεια βάρους και λίπους που επιθυμούμε.

Ωστόσο, τις περισσότερες φορές κάτι τέτοιο μοιάζει από δύσκολο έως ακατόρθωτο, μιας και στο μυαλό μας έχουμε μία καθ’όλα αυστηρή διατροφή, που θα μας κάνει να στερηθούμε τα αγαπημένα μας γεύματα, με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε τελικά, με μαθηματική ακρίβεια, στην απόλυτη καταστροφή. Πώς να τρώω σωστά;

Είτε το πρόβλημά σου είναι ο χρόνος που πρέπει να αφιερώσεις σε μία υγιεινή διατροφή, είτε η έλλειψη ικανότητάς σου να ακολουθήσεις ένα πολύ αυστηρό διατροφικό πρόγραμμα, εμείς σου έχουμε τα tips που θα σε βοηθήσουν να το κάνεις χωρίς καν να το καταλάβεις.

Πώς να τρώω σωστά; Ιδού 12 πανεύκολοι τρόποι, για να κάνεις ένα προς ένα τα γεύματά σου άκρως υγιεινά

Πρόσθεσε αυγά στο πρωινό σου: Αντί των κλασικών πια δημητριακών, προτίμησε το πρώτο γεύμα της μέρας σου να περιέχει δύο αυγά. Η πρωτεΐνη τους θα σε χορτάσει και θα σε κάνει να μην νιώσεις το στομάχι σου άδειο, σχεδόν μέχρι το μεσημεριανό σου.

 

Ψάρια: Όπως και τα υπόλοιπα θαλασσινά, είναι πλούσια σε σελήνιο και βιταμίνες Α και Β2 που επιταχύνουν τη διαδικασία του μαυρίσματος. Ο σολομός και ο τόνος είναι μερικές από τις καλύτερες επιλογές μιας και, παράλληλα, σε βοηθούν στην διατήρηση της σιλουέτας σου.

 

Χρησιμοποίησε μπαχαρικά και μυρωδικά: Το αλάτι περιέχει νάτριο και προκαλεί κατακράτηση υγρών, πράγμα που δεν σε βοηθά στην υιοθέτηση μίας σωστής και υγιεινής διατροφής. Φρόντισε λοιπόν να το περιορίσεις και να δώσεις νόστιμη γεύση στα γεύματά σου, χρησιμοποιώντας περισσότερα μπαχαρικά και μυρωδικά που βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία του οργανισμού σου.

 

Βάλε το γιαούρτι στη διατροφή σου: Το γιαούρτι με γεύσεις φρούτων περιέχει μεγάλη ποσότητα ζάχαρης και χρωστικές ουσίες. Προτίμησε να συνοδεύεις λοιπόν το γιαούρτι σου με φρέσκα φρούτα, που δίνουν τέλεια γεύση και είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες.

 

Δώσε βάση στο είδος των δημητριακών: Αν δεν μπορείς να αντικαταστήσεις το πρωινό σου γεύμα με κάτι άλλο, πέρα από τα δημητριακά, φρόντισε αυτά να αποτελούνται από νιφάδες ολικής αλέσεως και όχι καλαμποκιού, μιας και είναι πλουσιότερες σε θρεπτικά συστατικά.

 

Προτίμησε τα προϊόντα ολικής αλέσεως: Το ψωμί και τα μακαρόνια κατέχουν ένα μεγάλο μέρος του διατροφικού μας προγράμματος. Οπότε η συμβολή τους στην υγεία του οργανισμού μας είναι, όπως καταλαβαίνεις, τεράστια. Προτίμησε να τα καταναλώνεις σε μορφή ολικής αλέσεως, μιας και δεν περιέχουν ζάχαρη, έχουν περισσότερες φυτικές ίνες αλλά και είναι πλούσια σε βιταμίνες!

 

Προτίμησε κρέας αντί αλλαντικών: Τα αλλαντικά και τα επεξεργασμένα κρέατα δεν είναι η πιο υγιεινή επιλογή για τη διατροφή σου. Αντικατάστησέ τα με γαλοπούλα, κοτόπουλο ή φιλέτο στις σαλάτες και στα γεύματά σου.

Πηγή: missbloom.gr

Από: lato 13 August, 2019, 23:02 TAGS:

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

FOLLOW US ON INSTAGRAM

WordPress Image Lightbox